(: daging masak hitam :)

: hari ni aku masak daging masak hitam,1st time masak daging hitam ni..rasa dia bolh tahan sedap(puji diri sendiri kott!)hehe..sapa nak puji aku lagi,lau bkan aku sendiri?? ya dakk? hee :D 
nak tggu suami puji..lambat lagi,gatai noh!! xpa,aku sowgII ja gatai..ampa jgn sibuk dok garu sekali noh...hahah.
ni haa yg aku masak? sempoi akk? siap ada hiasII lagi!!cerita aku ni,agak merepek okay..jgn kata apaII,cuma senyum ja auww ^__^


(ni la bang.. ayang masak)


haa..tudia,melampau...kawin dkgi gatai dah..haha..mak jgn marah nah..saja melawak..hee.oky,la update malam ni..dah koi 12 dah..mak oii,patut arr mata aku xlarat nk angkat dah...dok cerita pasai makan ag!!(hg memang,24 jam makan)kwn aku kata..hehe
oky..selamat menikmati gambar yg aku masak ni k..
selamat beramah..assalamualaikum

SUKA?(: LIKE JE LA :)

0 018 sukakanya :):

copyright2011-2012.all right reserved by vanilla